Blog


Хайп комюникейшънBlog • 4 начина да влияете на вашата публика като 'Kimye'

4 начина да влияете на вашата публика като 'Kimye'

Харесва ли ви или не, светът е обсебен от Кание Уест и Ким Кардашян,

Двете звезди представляват още по-голяма сила, обединявайки се като двойката "Kimye" (Kim + Kanye.), произвеждайки новини и водещи заглавия ако не на дневна, то поне на седмична база. Те попадат също и в списъка с най-влиятелните личности на 2015г.

PR и маркетинг професионалисти, работещи за марки и фирми, които не създават платинени албуми или пък реалити формати с милионна аудитория може би смятат, че е невъзможно да се конкурират с такива звезди в тяхното он и офлайн влияние.

Въпреки това, бранд мениджърите могат да вземат няколко идеи от начина, по който двете звезди комуникират със своята публика, превръщайки се в поп- културен феномен. Ето 4 предложения:

 1.    Направете сцена

Светът все още помни как Кание прекъсна речта на Тейлър Суифт по време на наградите на MTV през 2009 или взривяващите кадри на Ким за Paper Magazine, като двамата станаха повод за създаването на множество хумористични мемове, обикалящи социалните мрежи.

За да „направите сцена“ без да причините истинска катастрофа за вашия бранд е важно да останете на гребена на актуалните новини и тенденции и да отделите време за изграждането на вашата онлайн общност. Каскади при марките се приемат по-добре когато са добре обмислени, интересно поднесени, имат значение и марката вече води диалог в социалните медии.

Не реагирайте на интернет тролове, защото отдаването на допълнително внимание единствено всяват хаос във вашите профили в социалните мрежи. Вместо това, следете от близо ситуацията и преценете кога е необходима намеса. Мениджъри на социални медии, които запазват самообладание и успяват да отговорят с дързък отговор печелят още по-позитивна онлайн репутация.

 2.    Бъдете активни в социалните медии

За да бъдете забелязани е необходимо да бъдете там, където е вашата публика. Кание Уест има над 12 милиона последователи в Twitter, a Кардашян лесно засенчва не само именития си съпруг, но и много други със своите 31 милиона последователи в Twitter и 30,5 милиона в Instagram.

Въпреки, че много PR и маркетингови професионалисти разбират значението на социалните медии в изграждането на осведомеността за марката и общност, още по-важно е да въвлечете висшия мениджмънт и вашите клиенти в кампаниите.

Бранд мениджъри трябва да погледнат отвъд Facebook и Twitter: Tumblr може да бъде чудесно място да се разказват истории, а някои компании използват рекламните функции на Pinterest и Instagram, други ползват Snapchat, Kik и други приложения за изпращане на съобщения, за да говорят с техните клиенти.

3.    Бъдете в крак с тенденциите

Интернет трепне във възторг, когато Ким изтъргува вниманието на последователите си срещу кадър на новата си платинено руса прическа.  Някои може и да  твърдят, че манията с косата и дрехите Кардашян е глупава, но никой не може да отрече, че тя е на върха на модните тенденции и поп културата.

Бранд мениджърите могат и трябва  да са в крак с тенденциите – особено когато PR и маркетингови професионалисти участват в популярните хаштаг събития или разговори.

Дори да не участвате пряко в създаването на тенденция, следенето на текущите новини и онлайн сензации може да ви даде идеи за бъдеща кампания или преодоляването на текуща криза.

4.    Дайте на вашата аудитория вътрешен поглед

Играта-приложение на Ким, която дава възможност на играчите виртуално да влязат в първия отбор на знаменитостите е свалена повече от 28 милиона пъти и е на път да направи над 200 милиона долара за първата си година по данни на Business Insider.

Не е необходимо да качвате снимки по бански, за да дадете на вашите клиенти вътрешен поглед за вашата компания. Компанията Zappos предлага офис тур и истории на служители, които разказват за корпоративната култура на марката.

По материал на: www.prdaily.com

 

 

 


търси
Категории
Архиви