Blog


Хайп комюникейшънBlog • 7 Google инструмента за по-успешно онлайн присъствие

7 Google инструмента за по-успешно онлайн присъствие

Искате да имате по-успешна марка и да повишите нейното онлайн присъствие?  Google предлага цял арсенал от инструменти, които могат да помогнат. Някои от тези услуги са добре познати, докато други остават леко неясни. Това, което ги обединява е, че могат да променят осезаемо начина, по който вашата марка присъства в интернет пространството.

1.       Google places

Ако вашият бизнес има своето убежище от тухли и хоросан, то първото нещо, което трябва да направите е да заявите своето присъствие в Google places. Това гарантира добро място на бизнеса ви в Google maps. Клиентите ви по-лесно ще намерят вашето работно време, уебсайт и друга ключова информация.

Google притежава повече от 60% от целия трафик в търсачки, а вие не искате да пренебрегнете тази възможност за онлайн присъствие. Това е един от най-лесните начини да повишете видимостта на вашия бранд и то безплатно.

2.       Google Adwords

Да овладееш Adword не е лесно и съществува цяла индустрия, посветена на обучение на хора, които искат да боравят успешно с този инструмент. Все пак е достатъчно достъпно да се започне и да се експериментира. С AdWords можете да зададете рекламен бюджет за бизнеса си и след това да се насочите към определени географски райони и ключови думи. Вашите реклами ще се показват в резултатите от търсенето.

Плащате на база кликове и сами избирате максималната сума, която искате да платите на клик. Инструментът има голям потенциал ако боравите добре с настройките, за да сте сигурни, че рекламата ви ще попадне пред очите на правилните клиенти.

3.     Google Analytics

С помощта на тoзи безплатен инструмент ще получите адекватна представа колко посетители има вашия уебсайт и как го използват. Можете да анализирате ефективността на вашата кампания Adwords, в допълнение към множество други адаптивни фактори.

Това е мощен инструмент, а погледът върху данните позволява вашата марка наистина да расте. Можете да видите кога и къде хората се отказват да разглеждат сайта ви и да вземете навременни мерки. Може да откриете също кой източник вкарва най-много трафик и клиенти от най-високо качество.

Налице е платена версия на Google Analytics, но сумата от $ 150,000 е непосилен, а и често ненужен разход за повечето компании.

 4.       Google Maps

Google Maps предлага много повече отвъд търсенето на вашия бизнес в Google. Картите могат да бъдат персонализирани и споделeни с клиентите, което е особено полезно за компании с разнообразни местоположения или имущества за показване. Например, най-успешните компании за недвижими имоти използват карти да показват листи в обяви. Тези карти могат да бъдат вградени в уебсайта и да бъдат голям интерактивен инструмент за потребителите.

5.      Мисли с Google

Така наречените „дигитални пищови“ (digital cheat sheet”)  обединяват последни маркетингови тенденции чрез статии, казуси и графики.Това е чудесен инструмент да намерите малко вдъхновение и да видите какво би работило за вашия бизнес. Абонирайте се за техния newsletter и бъдете в крак с най-новите „пищови“.

6.        Google Alerts

Следете новините от конкуренцията или вашата индустрия с помощта на Google alerts. Изберете ключови думи, за които искате да се информирате, а Google ще ви бъде изпраща линкове за най-новото съдържание, което ги съдържа. Някои от линковете може да бъдат безполезни, но все пак да ви държат добре информирани за това, което другите правят онлайн.

Можете също така да получавате информация всеки път, когато някой споменава името ви, което е чудесен начин да кажете "Благодаря!", или да следите на линкове към вашия сайт.

7.       Google Trends

Друг начин да бъдете онлайн активни е чрез Google Trends. Можете да търсите по ключови думи, свързани с вашата компания и след това да видите популярността на думата с течение на времето в Google търсачката. С малко изследвания, тези тенденции могат да разкрият големи възможности.

По материал на: http://www.entrepreneur.com/


търси
Категории
Архиви