Корпоративни събития
Събитията не са това, което бяха. Когато навлязохме в тази сфера беше достатъчно да има малко храна, хубаво вино, саксофон и гостите се чувстваха като в „Далас“. С навлизането в дигиталния свят, те вече са видели много повече и ще става все по-трудно да ги спечелиш, впечатлиш и “откраднеш” от свободното им време. Традиционните събития не са ни интересни – не са интересни и на Вашите клиенти. Организирането на събития е също сред подценяваните инструменти на публичните комуникации, но ние смятаме, че е един от най-ефективните. Преживяването е много важно за нагласите на публиката спрямо даден продукт или услуга – специалните фирмени събития дават точно това. За тях са важни две неща – ясна идея защо ги правим и опит. Ясната идея ще Ви предпази от това да съберете хора, които да се отегчат и да съжаляват, че са отделили от времето си за Вашата кампания. Опитът ще Ви помогне да спестите средства и да избегнете клишета или организационни грешки, които заплашват всяко едно събитие. Кой къде да седне, дали сте помислили за вегетарианците, колко храна и напитки ще са нужни, как да постигнете целите си чрез сценария, кого и как да поканите, как да измерите ефективността – всичко това е наша грижа. Наша грижа е и това да Ви предложим всичко, което хората още не са виждали или поне не на живо.
– Ивент мениджмънт
– Събитийна концепция
– Планиране и бюджетиране
– Подбор и координация на подизпълнители (кетъринг, осветление, озвучаване и т.н.)
– Пълно изпълнение и организиране на събитието
– Анализ на резултатите